آخرین اخبار
کد مطلب: 146953
به بهانه هفته ورزش و تربيت بدني ؛
ديدار جامعه ورزش با امام حمعه شهرستان لردگان
تاریخ انتشار : 1401/07/29 16:28:24
نمایش : 443
هيات هاي ورزشي شهرستان لردگان بمناسبت هفته ورزش و جوانان با امام جمعه شهرستان لردگان ديدار و گفتگو کردند.
به گزارش سلام لردگان؛ هيئت هاي ورزشي شهرستان لردگان بمناسبت هفته ورزش و جوانان با امام جمعه شهرستان لردگان ديدار و گفتگو کردند. 

در اين نشست حجت الاسلام رحماني امام جمعه شهرستان لردگان علاوه بر رهنمودهاي فرهنگي و اخلاقي به ورزشکاران بر لزوم حمايت مسئولين از قشر ورزش و معرفي الگوهاي ورزشي در راستاي حفظ سلامت جامعه بويژه جوانان، براي معرفي قهرمانان ورزشي در مراسم نماز جمعه اعلام آمادگي کرد. 

رحماني افزود: وقتي در جامعه به عنوان الگو مطرح مي شويد افرادي از فعاليت و رفتارهاي شما درس مي گيرند به همين منظور بايد ويژگي هاي شايسته خود را بر اساس مکاتب ديني و الهي رشد داده و تقويت کنيد تا اثرگذاري کامل تري داشته باشيد. 

وي همچنين بيان داشت: نقش تهذيب به کارگيري قواي جسمي در جهت اعتلاي معنويت و روحانيت انسان است که در موقع آسيب ها، آسيب نبيند.

وي افزودند : خيلي ها در علم و ... نخبه مي شوند امام چون تهذيب اخلاقي ندارند در سطح جامعه به يک مشکل تبديل ميشوند . اما  قهرماناني مثل تختي ها اگر شهرتي پيدا کردند به لحاظ آن اخلاقايات، خودسازي، غيرت و مردانگيشان بود که در قبل آن تهذيب به دست آوردند.

وي در ادامه خاطر نشان کرد :  ورزشکاران با اتکاء روحي و معنوي به خداوند و قدرت الهي مي‌تواند در شرايط سخت و در ميادين ورزشي به پيروزي دست يابند و اگر جامعه از حيث اخلاق و معنويت بر پايه جامعه اسلامي رشد يابد مي‌تواند بسياري از مشکلات ما را رفع کند. 

در حاشيه اين نشست رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در اين نشست ضمن تشريح عملکرد اداره ورزش در سال جاري و گذشته نقطه نظرات و مشکلات هيأت هاي ورزشي شهرستان لردگان در حضور امام جمعه مطرح شد.

انتهاي خبر / 2225 م
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس